掃呢頁CODE去手機

2018年7月13日 星期五

李天縱:捱到心都灰!李天縱用七年「尋親」成功 __,李天縱,

喺香港娛樂圈搵食但係唔識廣東話都幾大鑊。31歲李天縱於2011年參選港姐入行,她於北京長大,廣東話說得不好令她的演出機會少之又少,直至去年一套《不懂撒 ...


喺香港娛樂圈搵食但係唔識廣東話都幾大鑊。


31歲李天縱於2011年參選港姐入行,她於北京長大,廣東話說得不好令她的演出機會少之又少,直至去年一套《不懂撒嬌的女人》的露背演出兼飾演內地撒嬌女漸被觀眾留意,她直言是「輸在起跑線」:「七年嚟每日都搵老師上堂,學咬字、發音,再讀報紙,以前一般對答都難,更何況係讀劇本!」她曾做到心灰意冷,向無綫高層樂易玲呻過想退出,樂小姐就提議改合約,未幾她接拍了無綫劇集《天命》與《兄弟》,今年五月正式成為無綫親生女。

與老公青梅竹馬

事業上見起色,愛情路上亦覓得如意郎君,她在今年五月宣布與內地導演唐寅結婚。二人拍拖才半年,加上事業起步,為何選擇這個時候結婚?她說:「我哋識咗超過二十年,佢係我讀書時嘅師兄,我媽媽對我伴侶好嚴格,從來冇一個男朋友過到關,唯獨呢個男朋友,咁多年嚟媽媽都讚佢,因為由細識到大,兩家人都好熟,所以屋企知道我哋拍拖都好開心,希望我哋快啲結婚!」

拚搏幾年才造人

至於婚後可會搬回北京與老公生活?她表示老公叫她千萬不要放棄TVB的工作,直言多年來都見到她的努力,不想她為了婚姻而放棄喜歡的工作,她說:「大家協調緊,佢依家都想接啲近香港嘅工作,大家可以多啲時間見面。」她亦希望拚搏多幾年才生BB,笑謂幸好雙方家長都沒有催。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!