掃呢頁CODE去手機

2018年7月13日 星期五

【雞全部都係雞】 容祖兒拍廣告NG 張敬軒食到成肚雞 __,張敬軒,容祖兒,祖兒,

日前,容祖兒孖住張敬軒拍攝麥當勞廣告兼合唱廣告歌《MakeaBeat》,呢幾日佢哋就喺社交網站就不停post啲NG片、offtake出嚟。其實無論拍戲 ...




日前,容祖兒孖住張敬軒拍攝麥當勞廣告兼合唱廣告歌《Make a Beat》,呢幾日佢哋就喺社交網站就不停post啲NG片、off take出嚟。其實無論拍戲拍劇拍廣告,識睇一定睇NG片,分分鐘仲好笑過出街嘅版本㗎。

係人都知祖兒同軒仔勁friend,兩個撞埋一齊除咗笑料百出,仲會經常互窒。好似佢哋之前拍廣告,祖兒要介紹一款醬汁時,就突然被軒仔截住,仲好認真咁同祖兒講,要講啱個醬汁名,「我已經食咗四、五盒雞啦,唔該你今次講啱個汁名。」最後祖兒吸咗一口氣,終於講啱。

除此之外,軒仔拎住盒十八件雞話驚食唔晒時,祖兒話可以叫「十兄弟」幫手,軒仔碌大隻眼話佢邊有「十兄弟」時,祖兒即刻接上,「冚家軒呀!」原來係講緊軒仔之前搵嚟十個同自己似樣嘅fans一齊聚會嗰「十兄弟」,可能見軒仔反應好玩,向來諗到乜就講乜嘅祖兒就繼續話,「如果仲唔夠嘅,叫埋阿關 」點知最後被「滅音」。呢個時候,軒仔靈機一觸:「關 你咩事呀!」然後㩒住祖兒餵佢食雞,十分搞笑。而當祖兒教軒仔跳shake shake薯條舞時,因為動作似拜神,祖兒就話:「我哋而家試吓拜神舞吖。」跳咗幾步,軒仔就爆肚:「七月,唔怪得之隻薯條要七月出啦。」最後大家都忍唔住笑起上嚟。



鍾意就快D Share啦!