掃呢頁CODE去手機

2018年7月13日 星期五

曾志偉:志偉幫ViuTV帶隊睇世盃 汪明荃拒影合照 __,ViuTV,Viu,曾志偉,志偉,汪明荃,

一齊出發去睇世盃決賽!藝人曾志偉帶領一班藝人現身機場,出發到俄羅斯現場睇世界盃,這次是「ViuTVx明星足球隊世界盃決賽之旅」,除了明星足球隊之外,現 ...


一齊出發去睇世盃決賽!


藝人曾志偉帶領一班藝人現身機場,出發到俄羅斯現場睇世界盃,這次是「ViuTV x 明星足球隊世界盃決賽之旅」,除了明星足球隊之外,現場還有無綫藝人汪明荃、張兆輝和馬海倫,現場他們都沒有貼ViuTV的貼紙,「無綫之寶」汪明荃更避開沒有在ViuTV的Banner及吉祥物旁影大合照,避免尷尬說:「咁唔好」便自行行開。

有傳志偉跟無綫高層余詠珊不和?他說:「梗係唔會,佢同我、同埋杜之克都係舊同事,係好同事,不過少少嘢已經好多人傳。」有指志偉不滿意港姐有部分是錄影,志偉直認未知是否有份做港姐司儀:「如果有份做,希望多啲參與,我都隔咗一兩年冇做港姐,希望多啲參與。(今年未必有外景?)我都未知,等我返嚟香港,再返TVB睇吓有冇份做先(未來會唔會同ViuTV合作?)未來嘅嘢大家唔知。」另外,志偉亦對無綫解散體育部亦感可惜。

提到志偉帶隊睇世盃決賽,他透露阿倫(譚詠麟)已帶歌手到當地,他笑說:「阿倫去先嘛!我要拍戲,我哋後面Join。」這次隨ViuTV出發,志偉表示看到網民洗版式留言:「啲網民洗晒版,好多人以為睇錯添,但自己一早應承咗,難得佢咁大手筆,請明星足球隊去,除咗機票,門票都包埋,去當地睇波嘅位都好好,阿倫帶咗好多歌手幫手唱歌,我帶藝人,四年一度,同香港觀眾一齊睇電視,係幾咁高興,係好事嚟!(有冇同TVB講?)OK大家都明白嘅,唔會咁小器,都唔係咁大件事啫。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!