掃呢頁CODE去手機

2018年7月19日 星期四

張沛樂 趙詠瑤遇撞車遲大到 __,張沛樂,趙詠瑤,

張沛樂(右)與趙詠瑤匆匆趕到戰場!
張沛樂趙詠瑤遇撞車遲大到網紅張沛樂(沙律)及趙詠瑤(Kimi)昨日宣傳旅遊寫真,卻遲到45分鐘,兩人解釋因大雨截不到的士,又遇上撞車,沙律說:「我哋都 ...


張沛樂 趙詠瑤遇撞車遲大到

網紅張沛樂(沙律)及趙詠瑤(Kimi)昨日宣傳旅遊寫真,卻遲到45分鐘,兩人解釋因大雨截不到的士,又遇上撞車,沙律說:「我哋都好唔開心,着住高踭咁跑過嚟。(因為邊個遲?)其實一早約咗髮型師整頭,預早咗時間,冇話邊個等邊個。」問到平日通常誰比較「漏氣」?Kimi說:「我化妝好快,唔使20分鐘,沙律就Set頭慢啲。」講到推出閨蜜遊記有否發現對方壞習慣?Kimi大爆沙律反瞓,半夜睡覺時打了她一掌。說到相片不夠其他寫真性感,Kimi解釋今次是遊記,不想太性感,想吸納女Fans,沙律笑說:「單人封面已經好性感,有後生仔話驚畀媽咪睇到,唔敢買,所以我哋有雙人封面。」

另外,電競女神Rose Ma(馬俊怡)到書展宣傳寫真,Tube Dress不停滑落,她直言拍寫真後瘦了十磅,但仍然有肉地,並大讚寫真對手松岡李那及楊思琦索!講到寫真內的相片性感,她直言拍攝前有飲威士忌壯膽,又有場口在AV專用的泳池取景,引人遐想:「估唔到大家對呢個場地咁熟悉,都係一個賣點。(怕啲人用啲相有奇怪用途?)都預咗,因為係靚相。(遇過狂迷?)未!但有留言講埋啲好露骨嘅字。(有冇網民Send下體相畀你?)未出寫真之前都有,會封鎖佢。」






鍾意就快D Share啦!