掃呢頁CODE去手機

2018年7月19日 星期四

發哥偷影子華再送相 第一次棟篤笑都有睇 __,發哥,黃子華,子華,周潤發,

■周潤發(右)到後台探黃子華班,合照已經是指定動作。DV圖片
■周潤發(右)到後台探黃子華班,合照已經是指定動作。DV圖片黃子華前晚在紅館演出棟篤笑「金盆𠺘口」第12場,獲周潤發夫婦到場支持,子華在臨近尾聲時,先 ...


黃子華前晚在紅館演出棟篤笑「金盆𠺘口」第12場,獲周潤發夫婦到場支持,子華在臨近尾聲時,先多謝發哥支持,再自爆二人當年的一段淵源。子華在台上透露多年前已貴為大明星的發哥,對仍未被人認識的自己青眼有加。



■發哥跟子華(右)的話題離不開瘦身及二人體重,發嫂則站在身後旁聽。 ■發哥跟子華(右)的話題離不開瘦身及二人體重,發嫂則站在身後旁聽。
■當年子華為《男親女愛》拍衝線鏡頭,被發哥捕獲。電視圖片

■當年子華為《男親女愛》拍衝線鏡頭,被發哥捕獲。電視圖片
■子華在紅館連開26場「金盆𠺘口」棟篤笑。資料圖片

■子華在紅館連開26場「金盆𠺘口」棟篤笑。資料圖片

握手兼送禮

提到90年首次在香港文化中心開的棟篤笑,子華說:「第一次開棟篤笑,幾場加埋先至2千人,所以我唔信發哥係識得我。」但有一次子華在酒店撞見發哥,對方居然迎面走來,更主動握手,令子華受寵若驚。10年後子華再度野生捕獲發哥,當時在西貢拍攝《男親女愛》,他說:「過咗一排,TVB同事搵我,同我講『喂!發哥有嘢畀你。』拆開原來係一張相。」原來發哥當日用相機紀錄了子華拍戲的一刻,還裝裱好作為禮物送給子華。子華前晚還帶了該份禮物上台,公開感謝:「好感動!估唔到喺我冇乜人識嘅時候,有人對我咁好。」

完騷後發哥接受訪問大讚子華表演出色,他說:「子華係一好有才華藝人,佢話金盆洗手係香港觀眾損失,希望佢再隔幾年再做畀大家睇。佢講嘅係好貼地氣,香港人好有共鳴,好多歡樂畀觀眾。希望佢唔好唔做」他表示當年酒店相遇握手一事,確實認得子華,因為一直覺他說話有深度及才氣。



行埋講瘦身

另外,騷前發哥跟發嫂已先到後台為子華打氣,一身黑色緊身衣的發哥,跟同是鋼條身形的子華拍在一起,相映成趣。二人話題居然離不開瘦身及體重,子華說:「我諗你都係重我五公斤左右。」又自爆:「你(體重)都係5字頭,我都係5字頭。」

採訪:張俊銘

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!