掃呢頁CODE去手機

2018年7月6日 星期五

【吳忠義再婚】吳麗珠飯局唔想見到Togi:以為佢出現,所以唔去 __,吳忠義,吳麗珠,司馬燕夫,Togi,

【吳忠義再婚】吳麗珠飯局唔想見到Togi:以為佢出現,所以唔去吳忠義昨日跟女友Beth在峇里島結婚,司馬燕生前一班好友未有被邀出席,吳麗珠也是婚禮後才 ...


  • 【吳忠義再婚】吳麗珠飯局唔想見到Togi:以為佢出現,所以唔去


  • 吳忠義昨日跟女友Beth在峇里島結婚,司馬燕生前一班好友未有被邀出席,吳麗珠也是婚禮後才獲知喜訊。

    對於好友老公再婚,吳麗珠表示冇特別感覺:「其實完全唔關我事,佢唔係我老公、又唔係我前男友、又唔係親戚,我真係冇特別感覺,就算佢請我去飲,我都要秤過度過先行得開,未必去,除非係好好朋友,要我飛去第二度,唔係咁容易,不過佢都冇請我。」

    事實上,早前Ian返香港相約媽咪一班好友見面,吳麗珠透露自己也沒有出席,她解釋:「早排Ian喺加拿大返香港,一班朋友約食飯,我以為佢(Togi)會去,所以冇去到,點知我搞錯咗,原來佢唔去。如果知佢唔會去,我應該會去食飯。我都想見吓阿燕個仔,以前我哋間唔中都有見面。」
    司馬燕發現有癌症後,跟Togi在外地補舉行婚禮,吳麗珠也有出席。

    Togi跟Beth在峇里舉行婚禮,不少朋友都有出席慶祝。

    司馬燕離世前,Ian會出現媽咪跟好朋友的飯局。

    鍾意就快D Share啦!