掃呢頁CODE去手機

2018年7月6日 星期五

簡幗儀:寫真潮味晒線!簡幗儀長腿波邊樣樣齊 __,簡幗儀,

Lilian加入寫真戰!靚女設計師簡幗儀(Lilian)今年推出第四本寫真散文集,內有逾三十個造型,除了水着騷事業線與波邊外,還有兔女郎造型晒長腿以及 ...


Lilian加入寫真戰!


靚女設計師簡幗儀(Lilian)今年推出第四本寫真散文集,內有逾三十個造型,除了水着騷事業線與波邊外,還有兔女郎造型晒長腿以及浴室濕身等場面。Lilian稱所有造型由她一手包辦,希望給人時尚感覺:「最性感係兔女郎,雖然唔係露好多肉,但整體感覺性感,有件黑色喱士泳衣嘅側面都開得低,唔止性感,仲好優雅。」

杜拜捱餓影相

她透露寫真主要在杜拜取景,再於香港補影,部分更是在其香閨拍攝。她稱杜拜之行尤其難忘:「我哋喺沙漠度影相,熱到就嚟中暑,加上當時杜拜係齋戒月,日照時間唔可以食嘢,肚餓都冇嘢食,公共地方飲水都唔得,冇餐廳開門,一定要返到酒店嗌外賣先有得食。」她坦言因為工作太忙,原本沒有計劃出寫真,後在出版社極力遊說下才同意:「我哋係超級密集咁由早到晚,影足兩個星期終於完成!仲多相過之前嗰幾本書,好有滿足感!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!