掃呢頁CODE去手機

2018年8月15日 星期三

【27歲生日前大解放】宇宙巨G.E.M.晒美臀 粉絲難接受:不再是清純的童話 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

G.E.M.激罕晒圓渾美臀,仲有白到反光嘅玉背。(IG圖片)
仲有兩日,就係鄧紫棋(G.E.M.)嘅27歲生日,預早講聲HappyBirthday!G.E.M.嘅音樂市場已經由香港轉戰大陸,搵錢多咗,人都醒神啲。 ...


仲有兩日,就係鄧紫棋(G.E.M.)嘅27歲生日,預早講聲Happy Birthday!

G.E.M.嘅音樂市場已經由香港轉戰大陸,搵錢多咗,人都醒神啲。近日佢同好多學生哥一樣 ── 放暑期。唔使開工當然每日吃喝玩樂玩餐飽,向來走清純玉女路線嘅G.E.M.噚日更嚟個大解放,喺IG上載幾張穿上鮮紅色火辣辣嘅泳裝相,佢趴咗喺一個蚌形嘅白色水泡上,大騷圓渾蜜桃臀,加上交叉腳擺甫士,令S身型更加表露無遺。G.E.M.留言﹕「放暑假 #summertime #birthdayholiday #familytrip」。

好多網民都讚G.E.M.皮膚好靚,白到反晒光,但都有人質疑問﹕「P過圖?」又話睇到「流鼻血」,但有網民就似乎難以接受偶像轉行性感路線,留言﹕「太暴露,最近要走性感路線嗎?不再是清純的童話」、「衣服穿上、衣服穿上」。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

G.E.M.激罕晒圓渾美臀,仲有白到反光嘅玉背。(IG圖片) G.E.M.嘅皮膚都係好靚,但亦惹來網民質疑係咪P圖?!(IG圖片) G.E.M.嘅皮膚都係好靚,但亦惹來網民質疑係咪P圖?!(IG圖片)
G.E.M.喺生日前大解放,轉走性感路線?(IG圖片)

G.E.M.喺生日前大解放,轉走性感路線?(IG圖片)
一次家庭旅行,好relax。(IG圖片)

一次家庭旅行,好relax。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!