掃呢頁CODE去手機

2018年8月15日 星期三

吳千語:吳千語加國晒長腿 施伯雄隔空示愛秒刪 __,吳千語,千語,

吳千語喺加拿大玩得好開心,唔知有冇掛住緋聞男友施伯雄(圓圖)呢?藝人吳千語近日同朋友去加拿大旅遊,仲喺網上分享靚相。見到千語去咗行山同觀鳥,仲去咗一個 ...


吳千語喺加拿大玩得好開心,唔知有冇掛住緋聞男友施伯雄(圓圖)呢?


藝人吳千語近日同朋友去加拿大旅遊,仲喺網上分享靚相。見到千語去咗行山同觀鳥,仲去咗一個好靚嘅湖影相,之後佢仲晒出同友人嘅水着照,見佢坐喺度晒出佢招牌笑容同白滑長腿,非常吸睛!睇相都知佢都好享受呢個旅程呀!

另一邊廂,千語嘅緋聞男友施伯雄喺深夜發布限時動態,甫咗歌神張學友嘅歌《你的名字.我的姓氏》嘅其中一句歌詞「可用你的名字和我姓氏,成就這故事」,似乎係隔空示愛喎!不過佢好快就刪除咗個動態,唔知千語收唔收到呢份心意呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!