掃呢頁CODE去手機

2018年8月15日 星期三

【錯焦點】原唱JC陳泳彤上《中國好聲音》 手部切菜動作最吸睛 __,中國好聲音,Jessica C,JC,

黎天王旗下女歌手,以J字頭命名嘅都好唱得,例如大家都熟悉嘅衛蘭同JW。兩年前,又多咗個JC陳泳彤,佢首《說散就散》2016年6月20日喺YouTube ...




黎天王旗下女歌手,以J字頭命名嘅都好唱得,例如大家都熟悉嘅衛蘭同JW。兩年前,又多咗個JC陳泳彤,佢首《說散就散》2016年6月20日喺YouTube發佈至今,收看次數高達5千9百幾萬。近6千萬,究竟算唔算多?以天后容祖兒差不多時期發佈嘅派台歌《無人知道雙子座》、《新貴》MV比較,前者收看次數60萬鬆啲,後者則近100萬,答案明顯。

《說散就散》喺YouTube受歡迎原因,可能同內地電影《前任3:再見前任》有關。電影2017年尾上畫,最終票房約19億人仔,而《說散就散》就是電影主題曲,由內地火熱歌手袁婭維翻唱,一度深受內地聽眾喜歡。另外,首歌仲紅到連李聖杰都喺《歌手2018》選擇演唱。如此種種,連帶JC原唱的版本都被搜尋、點擊觀看。加上近日,JC現身《中國好聲音》親自演繹,事後內地網民紛紛留言大讚。不過亦有唔少人指被佢嘅手部動作吸引,直言:「手好搶戲,似切菜,想撳實唔好俾佢郁。」

的確,佢唱歌時隻左手係咁上下上下咁chok,真係好似切菜好搶focus。

BTW,JC近月推出咗新歌《別𠱁我》,係首廣東歌,無因應喺內地逐步受歡迎而繼續唱普通話歌。JC咁唱得,若果連香港人都唔撐香港歌手、廣東歌,唔通真係「香港人最叻踩自己人」、「唔識珍惜本地歌手」?

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!