掃呢頁CODE去手機

2018年8月15日 星期三

《延禧攻略》:勁冧阿佘!《延禧》瓔珞為乜揭爛幾份劇本? __,延禧攻略,《延禧》,佘詩曼,阿佘,

吳謹言大讚佘詩曼講廣東話好好聽!藝人佘詩曼有份參演嘅內地宮廷劇《延禧攻略》最近熱播中,當中內地女星吳謹言因飾演女主角「魏瓔珞」而大受歡迎,近日受訪時更 ...


吳謹言大讚佘詩曼講廣東話好好聽!


藝人佘詩曼有份參演嘅內地宮廷劇《延禧攻略》最近熱播中,當中內地女星吳謹言因飾演女主角「魏瓔珞」而大受歡迎,近日受訪時更透露由於台詞太難背,曾經試過揭爛幾份劇本!但後來理解到角色嘅思維,就變得簡單得多。

廣普混雜冇障礙

提到佘詩曼喺劇中以廣東話拍攝,問到接台詞時有冇出現困難?吳謹言不但表示冇障礙,仲大讚對方講廣東話好聽:「我經常聽得很入神,沒甚麼障礙,她會在接戲的地方給我們留普通話。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!