網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月21日 星期二

45歲以上人工受孕 成功率僅一成! __,

45歲以上人工受孕 成功率僅一成!

45歲以上人工受孕成功率僅一成!婦產科專科醫生余啟文指45歲以上的女性,人工受孕成功率只得一成:「年紀愈大成功率愈低,就算之前生過幾多個都好,都唔會增 ...


婦產科專科醫生余啟文指45歲以上的女性,人工受孕成功率只得一成:「年紀愈大成功率愈低,就算之前生過幾多個都好,都唔會增加成功率,因為年紀愈大卵子愈唔健康,30歲前卵子其實係最好,35歲以上已經係高齡產婦。」

問到人工受孕過程?余醫生表示靠藥物及打針令卵巢休眠,促進及控制排卵:「當卵子成熟可以抽出嚟,拎埋佢先生嘅精子結合,之後再放番入去。(事前要打幾多支排卵針?)要睇反應,最基本打足一星期,每日打一針,打落去皮下脂肪同肚皮。(有冇副作用?)可能會暈同嘔。」他又指香港公立醫院收費3萬元以上,私家醫院則逾10萬元,並指曾有50歲以上的女士人工受孕成功,但只屬個別案例。






鍾意就快D Share啦!