掃呢頁CODE去手機

2018年8月7日 星期二

【祖兒師妹辛酸史】「小背心」許靖韻入行8年入不敷支 窮到燶問英皇借6位數字 __,許靖韻,容祖兒,祖兒,英皇,

或者有人只叫出許靖韻做「小背心」,佢話一啲都唔介意
許靖韻,可能你唔認識。畀啲貼士,佢舊年唔見樣着「小背心」獻聲,好多人聽到畀like。其實小背心就係25歲英皇歌手許靖韻,佢10年參加英皇新秀歌唱大賽進 ...


許靖韻,可能你唔認識。

畀啲貼士,佢舊年唔見樣着「小背心」獻聲,好多人聽到畀like。其實小背心就係25歲英皇歌手許靖韻,佢10年參加英皇新秀歌唱大賽進入三強,13年簽約英皇娛樂,計吓數,出道已經8年,仲先後出過《Angela》、《R U OK?》同《大個之後》三張唱片。

英皇老闆楊受成經常掛嘴邊讚許靖韻:「佢把聲係好聽,如果佢生於祖兒年代,佢紅咗啦。」藝人好講天時地利人和。

對於老闆咁讚,許靖韻感恩:「佢成日都咁講,講呢啲嘢。」許靖韻冇抱怨生不逢時,「每一個年代都有每一個年代嘅做法,我覺得我喺呢個年代都唔錯嘅,有好多唔同資訊可以得到,可以有更加大嘅進步空間,可以睇到唔同國家嘅音樂文化,學到同用到喺自己音樂上,生於呢個年代都好幸福。」

許靖韻知足,佢覺得呢個年代資訊發達,未嘗唔好。正因資訊太發達,網絡訊息太快,樂壇冇人買蹀,變得一池死水。許靖韻看得開,「依家搵錢方向唔同,以前靠賣專輯去搵錢,依家多咗網絡世界搵錢,又有唔同活動度去搵錢。」

出道已8年嘅許靖韻,根本搵唔到食,佢直認經濟情況唔好。「其實一路都唔OK,我希望今年可以好啲。」許靖韻讀中六時參加英皇搞嘅歌唱大賽,畢業後考入香港浸會大學財務系,半工讀做窮學生。「我中六簽咗英皇,我一路以嚟,讀大學有教琴維持自己生活,大學中間出咗第二隻專輯,但反應麻麻,係咪大家唔係咁鍾意我,嗰年我出完專輯,完全停咗一年冇幕前活動,又停晒歌舞演出,零收入。」

「嗰年自己覺得最難捱,有諗過要轉行,我仲有一年就大學畢業,媽咪有問我 主修Finance,畢咗業後係咪會做番Finance啲嘢,我自己諗,唔做呢行,一切穩定好多,假期又stable,好多嘢會有預算。我有諗退出,因為覺得冇機會,自己嘅歌冇人聽,我唱過嘅作品好唔啱我,又好多人比我好,自己冇運,加埋咁多原因,算把啦。畢竟做呢行冇預算、冇安全感,要等機會。但我又諗如果揀咗做金融,10年後睇番,我會後悔,會問自己當時有機會點解唔去試?」許靖韻最後揀留下追夢。

零工開,零收入嗰年,許靖韻堅持唔放棄,佢付出更多,「嗰年我搵咗好多唔同音樂人同我寫歌,自己又寫咗好多歌,跟住我同公司講,我真係好有心,好想繼續做音樂,公司就喺我畢業嗰年,決定再畀我音樂作品。」窮到燶,許靖韻藉着係出過碟新人之名去教琴,亦有兼職同人補習,維持生活。許靖韻金融卻不擅理財:「我發現啲錢使得好快,一搵就使晒,我要交學費,仲有學唱歌,又買吓衫,我有10蚊會使咗8、9蚊,倒水咁,媽咪冇要求我畀家用,佢見我窮,知我唔掂喎,會問我夠唔夠錢使,但我通常會叫媽咪唔使擔心。」

迷惘嗰一年,許靖韻入不敷支,最後決定問英皇借錢,「還好公司肯借錢畀我,我前前後加埋都借咗有6位數字。之後做嘢,慢慢都還番晒。」許靖韻早前公司安排返內地參加真人騷《創造101》,佢雖然排名第19名踢走咗。佢呢次參加節目,喺內地打開知名度,多咗機會賺人仔:「乜嘢節目,只要認識到我聲音,我都想去試。」

許靖韻算係英皇「資深新人」,佢當然都想有一日似大師姐容祖兒成為天后:「好希望有佢成績一半都好,大家可能唔知,我入咗公司都8年,冇話要畀自己幾多年一定要做到佢咁嘅成績。依家我仲係2字頭,希望3字頭前可以有少少成績。」依家25歲嘅許靖韻準備再投放5年時間,「5年後,我都踏入人生比較成熟啲階段,好多嘢要諗下屋企,唔可以只係顧自己,2字頭仲有青春,仲有時間追求自己夢想。我等緊一隻hit歌,我知可遇不可求,等人寫畀我,或自己寫畀自己。」

許靖韻從不怨天尤人,佢話:「有咁嘅經歷對我係好,打咗個底,如果day 1入到嚟就好紅,我未必有進步空間,多謝以往經歷令自己成長,一首歌成名,我可能只係唱嗰類歌。」許靖韻話沒歌唱demo,多得師弟羅力威送佢一首創作歌,為佢打氣。

或者有人只叫出許靖韻做「小背心」,佢話一啲都唔介意,「好多人識『小背心』,證明佢係非常有heart歌手,有時叫花名仲親切。」訪問當日,許靖韻都着咗白色背心裙,佢絕對情有獨鍾小背心:「我屋企有大量小背心,我怕熱,夏天會勁買,起碼有過百件,我冇乜嘢可以露,咪露吓手臂。」

撰文:陳杰

攝影:林德雄

攝錄:廖達燊

髮型:Veron@Hair Corner

化妝:Khaki Yan

服裝:Talulah

場地:海利公館

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

或者有人只叫出許靖韻做「小背心」,佢話一啲都唔介意 楊受成經常掛嘴邊讚許靖韻 楊受成經常掛嘴邊讚許靖韻
許靖韻從不怨天尤人

許靖韻從不怨天尤人
依家25歲嘅許靖韻準備再投放5年時間

依家25歲嘅許靖韻準備再投放5年時間
迷惘嗰一年,許靖韻入不敷支,最後決定問英皇借錢

迷惘嗰一年,許靖韻入不敷支,最後決定問英皇借錢
許靖韻藉着係出過碟新人之名去教琴

許靖韻藉着係出過碟新人之名去教琴
許靖韻讀中六時參加英皇搞嘅歌唱大賽

許靖韻讀中六時參加英皇搞嘅歌唱大賽

鍾意就快D Share啦!