掃呢頁CODE去手機

2018年8月7日 星期二

陳庭欣:三大男神齊集 陳庭欣拍戲掛住 __,庭欣,陳庭欣,

呢啲機會唔係人人有!前港姐冠軍陳庭欣(Toby)首次拍攝電影《L風暴》就有機會與三大「男神」張智霖、古天樂、鄭嘉穎合作,機會難得。戲中她飾演張智霖的下 ...


呢啲機會唔係人人有!


前港姐冠軍陳庭欣(Toby)首次拍攝電影《L風暴》就有機會與三大「男神」張智霖、古天樂、鄭嘉穎合作,機會難得。戲中她飾演張智霖的下屬有不少對手戲,她笑說:「第一次拍電影由知道有機會拍、到開工、到等待上映都好緊張、雀躍,拍到大製作真係好開心,真係要多謝黃百鳴、樂易玲畀機會。不過,同三大『男神』開工就真係好難集中,因為我經常偷望佢哋,哈哈。」

陳庭欣與張智霖合作期間趁機請教保養心得,她笑說:「我問佢係咪食咗防腐劑,佢話冇特別方法Keep,又話啱啱先食完菠蘿油、尋晚仲打邊爐添,原來佢係天生,唔使Keep。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!