網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月22日 星期三

西甲:【作反】美斯拉莫斯組隊長聯盟抗西甲聖旨 __,美斯,

(GettyImages)人嚟,作反呀!西甲賽會上星期公布,話已經同美國某大律師樓簽訂協議,嚟緊今季會將個別賽事移師去美國或加拿大舉行。雖然佢哋仲未透 ...


(Getty Images)


人嚟,作反呀!西甲賽會上星期公布,話已經同美國某大律師樓簽訂協議,嚟緊今季會將個別賽事移師去美國或加拿大舉行。雖然佢哋仲未透露係邊場波、邊隊波同幾時搞,但預計就會有包括巴塞隆拿同皇家馬德里兩支頂級勁旅份。根據西班牙《阿斯報》爆料,指呢個消息就非常震撼西甲列強球會,球員都蘊釀罷踢咁話,睇嚟極之大鑊呀!

西甲賽會搵錢至上,志在將賽事推廣去北美,增強搵銀能力,但就漠視球員權益,懶理球員意見,兼且成個建議根本未經咨詢就公布,據知依家就惹嚟20支西甲球隊隊員齊齊反對。有傳呢20支球隊隊長包括美斯、沙治奧拉莫斯同高甸等將會喺日內見面,合組「隊長聯盟」發表聯署聲明,去攜手反抗西甲「暴政」。最終今季西甲嘅「美加賽期」能唔能夠搞得成,睇落真係唔多樂觀,隨時會胎死腹中呀!

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

https://goo.gl/ewVpvE 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!