網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月23日 星期四

男友林耀聲嬲到爆 __,林耀聲,

林耀聲為女友出頭,痛斥該男演員極不專業。
男友林耀聲嬲到爆沙律被人揩油,男友林耀聲當然最肉赤!昨日他接受訪問,被問到有否聽過女友呻?他說:「佢向我提起過,但係邊個我就唔方便透露。」他直斥該男星 ...


男友林耀聲嬲到爆

沙律被人揩油,男友林耀聲當然最肉赤!昨日他接受訪問,被問到有否聽過女友呻?他說:「佢向我提起過,但係邊個我就唔方便透露。」他直斥該男星行為極不專業:「我所認知嘅拍攝,係應該喺任何情況下尊重女性,如果有任何想法要提出,喺觸碰對方前必須明確溝通,同埋必須有導演在場,由導演同演員一齊討論。唔應該喺冇先兆下,就向對手作一啲肢體上嘅接觸,會令對方覺得唔舒服或反感,除咗影響整場戲嘅效果,亦會破壞人與人之間嘅信任!」

他亦覺得女演員若遇到不尊重情況,不應怕事啞忍。這次事件,他很心痛女友遭不尊重對待,以及承受怕反被責怪誤解的壓力:「我唔會畀佢一個人獨自面對,經過同佢討論後,沙律明白若遭遇不必要接觸而感不安,應如何提出同如何溝通,同埋呢個唔止係佢一個人嘅事,而係明辨大家對『尊重』嘅共識。」

羅伊婷:識嗰位演員

此外,沙律好友羅伊婷亦大表驚訝:「我都識嗰位男演員,唔知佢係咁嘅人,亦相信唔係誤會,因為我喺啲導演、幕後度聽過。佢(指沙律)不嬲懵盛盛,畀人博咗懵先如夢初醒,我當然戥佢唔抵。我哋做女演員嘅,有陣時都會蝕底啲,要自己提高警覺,睇清楚劇本係咪真係有需要肢體接觸,小心為上。」




鍾意就快D Share啦!