網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月23日 星期四

林愷鈴:【最索星二代】林愷鈴入讀港大建築系 __,林愷鈴,龔慈恩個囡,

林愷鈴入讀港大建築系。藝人龔慈恩18歲女兒林愷鈴出席化妝品牌活動,被譽為「最索星二代」的她原來讀書都好叻,她透露今年入讀大學,更開心能入到心儀學系,她 ...


林愷鈴入讀港大建築系。


藝人龔慈恩18歲女兒林愷鈴出席化妝品牌活動,被譽為「最索星二代」的她原來讀書都好叻,她透露今年入讀大學,更開心能入到心儀學系,她說:「讀香港大學建築系係我第一志願。(係咪考得好好?)我讀國際預科文憑(IB),滿分45分,我攞咗41分,盡自己努力,已無悔。(媽咪有冇獎勵你?)媽咪對我讀書從頭到尾都放手,當我好努力應付考試時,佢反而叫我出去玩,但我出嚟成績對自己係一個肯定已好滿足。(係咪一直成績好,所以媽咪唔使擔心?)都唔係,我細個掛住畫畫同音樂,成績唔好,到中三、四先臨急抱佛腳。」

問到已簽杜琪峯公司旗下做演員,是否已有拍攝作品?她說:「都接拍咗啲嘢,啱啱拍咗微電影,呢方面都試咗幾年,試咗都好有興趣,依家可以說我係兼職。」她繼又表示本想到外國讀書,但覺得現在所有事都好鍾意而決定留在香港。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!