掃呢頁CODE去手機

2018年8月30日 星期四

贏冠軍被批評 陳曉華:最珍貴見證自己成長 __,陳曉華,

港姐昨日出席頒獎活動,唯一認有拖拍的亞軍鄧卓殷表示期待男友送驚喜。
港姐昨日出席頒獎活動,唯一認有拖拍的亞軍鄧卓殷表示期待男友送驚喜。今年港姐其實有不少是非,冠軍陳曉華(Hera)除了是狄以達前度,早前《蘋果》又踢爆她 ...


今年港姐其實有不少是非,冠軍陳曉華(Hera)除了是狄以達前度,早前《蘋果》又踢爆她曾跟狄以達食飯時爆粗。日前她雖然已經澄清,又承諾今後會加倍小心言行。不過有網民卻指Hera樣貌普通似長頸鹿,亦有網民覺得她當晚表現一般,因而替亞軍鄧卓殷不值。前晚Hera在社交網撰文,留言感謝投票給她的網民:「好幸運!自己喺呢個過程入邊,發現比賽最珍貴嘅意義原來係見證自己嘅成長,得到別人嘅肯定好重要,但得到自己嘅肯定先係最重要。」她又表示:「我做到呢23年嚟最令自己自豪嘅陳曉華,非常感激每一位嘅愛護!」

撰文:沈麗珠




鍾意就快D Share啦!