掃呢頁CODE去手機

2018年8月30日 星期四

佘詩曼:海蘭察有絕世好Body 佘詩曼流口水神回... __,佘詩曼,

佘詩曼對「海蘭察」王冠逸嘅Body都流晒口水!藝人佘詩曼出席時裝活動,講到喺《延禧攻略》飾演御前侍衞海蘭察嘅新加坡演員王冠逸被翻舊史,曾經係電影肉搏蒼 ...


佘詩曼對「海蘭察」王冠逸嘅Body都流晒口水!


藝人佘詩曼出席時裝活動,講到喺《延禧攻略》飾演御前侍衞海蘭察嘅新加坡演員王冠逸被翻舊史,曾經係電影肉搏蒼井空好姊妹日本AV女優西野翔,問到佢有冇留意過王冠逸個Body?她說:「我哋啲戲服封到上頸,埋沒咗佢才華。(有冇興趣睇?)我諗明玉(姜梓新)會有興趣啲,因為劇入面佢係追明玉。(提到有網友想聽到你原聲配音啵!)其實出預告我知有人幫我配音,我當時自己聽番都覺好奇怪,我7月尾我有打番去畀TVB話我可以配音,但8月TVB就播啦,趕唔切,冇辦法,如果有續集都希望自己配番音。(下次拍劇酬開高啲?)呢啲交番畀經理人。」

講到《延禧攻略》總監製于正爆阿佘係劇中最高身價女星,佢就笑笑口話:「謎底終於解開啦,佢最清楚。(有傳你嗰陣劇酬得200萬咁平。)唔緊要啦,最緊要拍到套好劇。(于正話你拍咗74日,但你又話拍咗50幾日)其實拍咗73日囉,咁我再問佢啦。(其實拍咗幾多集?)播咗幾多集咪有幾多集囉。」

問到佢仲有冇同劇中演員約出嚟食飯見面?佢話:「喺北京嗰陣都有約出嚟,早幾日都有約出嚟。(有冇慶功?)上次大結局有記者會,之後都一齊有慶功。」

對於剛榮升「鄭太」嘅陳凱琳話請阿佘食飯冇問題,問到佢幾時有期,佢就笑笑口但唔想多講:「得閒(陳凱琳讚你演技超班!)好!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!