掃呢頁CODE去手機

2018年8月30日 星期四

聽到《延禧》拍續集 佘詩曼︰好彩冇死 __,《延禧》,佘詩曼,

阿佘昨日出席活動時頸上一撻撻紅色,她指因天氣熱導致皮膚敏感。
阿佘昨日出席活動時頸上一撻撻紅色,她指因天氣熱導致皮膚敏感。佘詩曼昨日在ifc出席護膚品牌開幕活動,同場還有劉嘉玲、徐子淇及韓星宋慧喬等,可謂美女雲集 ...


佘詩曼昨日在ifc出席護膚品牌開幕活動,同場還有劉嘉玲、徐子淇及韓星宋慧喬等,可謂美女雲集。阿佘因人氣內地劇《延禧攻略》爆紅,不過近日有指她以「開心價」200萬人民幣接拍,比女主角吳謹言收500萬人民幣酬勞少一半有多。對此傳言,阿佘回應:「一個話題咁hit,當中有真有假,有褒有貶。自己聽完笑吓就算,我諗起高貴妃一句對白『呢件事幾荒謬都好,有人信就當係真。』唔使解釋咁多。」而近日《延禧》監製于正亦公開澄清:「我們的總演員費是2,400萬,但佘詩曼不是傳言的200萬,吳謹言更不是500萬,佘詩曼片酬是所有演員中最高的。」



嘉玲一身金光閃閃,搶鏡之餘更滿場飛與人閒談。 嘉玲一身金光閃閃,搶鏡之餘更滿場飛與人閒談。
徐子淇打扮青春,以智行基金會親善大使身份現身活動。

徐子淇打扮青春,以智行基金會親善大使身份現身活動。
泰國女星Pancake指自己非常注重護膚。

泰國女星Pancake指自己非常注重護膚。
阿佘對於《延禧》同劇演員惹是非,直言「證明觀眾好投入。」

阿佘對於《延禧》同劇演員惹是非,直言「證明觀眾好投入。」

爆紅工作量增

現在人人都稱阿佘做「嫻妃」,她說:「噚晚搭夜機返港,送餐時收到張卡,寫住『嫻妃娘娘,完餐後可否同後宮小主影相?』你話大家幾入戲!」她透露因《延禧》多了工作,問到會否再拍宮廷劇?阿佘大賣關子:「吊吓你哋癮先。」有傳《延禧》開續集,她笑說:「唔知,好彩我冇死啫。」

談到演「袁春望」的王茂蕾被網民鬧爆,阿佘指:「證明觀眾好投入。」至於女主角吳謹言被央視狠批耍大牌,她就幫口:「有聽聞,唔知詳情,佢道咗歉啦,我平時接觸佢係好nice。」



爆偉仔怕拍劇

同場的嘉玲透露梁朝偉之前推劇因由:「偉仔因為以前喺TVB拍劇太辛苦,𠵱家對拍劇恐懼,佢連真人騷都推,話有錢冇命享。其實乾隆個劇幾好,我都有慫恿佢拍,不過佢淨係鍾意拍電影,話拍劇太多對白攞佢命喎。」談到偉仔之前央求她陪睇紅葉,嘉玲笑說:「唔係央求,因為我好鍾意工作同好多朋友,佢就鍾意寧靜鄉村生活,不過我最後都答應陪佢。」

採訪︰黃曉妍、梁展雯

攝影︰葉君海、陳俊強




鍾意就快D Share啦!