掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

陳嘉寶:Anjay大肚6個月!成班好姊妹一早知 __,Anjay,陳嘉寶,

有好消息梗係要同好姊妹分享啦!藝人陳嘉寶(Anjaylia)公布有喜,一班好姊妹當然開心不已,蔡穎恩(Evelyn)很早便知道老友懷孕:「好開心,其實 ...


有好消息梗係要同好姊妹分享藝人陳嘉寶(Anjaylia)公布有喜,一班好姊妹當然開心不已,蔡穎恩(Evelyn)很早便知道老友懷孕:「好開心,其實 ...


有好消息梗係要同好姊妹分享


藝人陳嘉寶(Anjaylia)公布有喜,一班好姊妹當然開心不已,蔡穎恩(Evelyn)很早便知道老友懷孕:「好開心,其實一早已經知道,而我都有同佢同BB一齊經歷過出trip同上山拍攝,佢都好勤力,一直都有努力做gym,希望身體更健康更強壯咁去佗BB。」Evelyn還指當Anjaylia跟大家說懷孕的時候,眾姊妹都很感動,還喊了出來:「可以陪佢見證到新生命嘅出現,真係好開心同好期待。講好咗將來佢如果要拍戲,大家就會幫手湊BB。」

不少懷孕媽咪不敢穿高跟鞋及搭飛機,但Anjaylia上月為出席好友陳凱琳婚禮搭飛機到峇里,對此,Evelyn表示:「佢依家差唔多6個月喇,其實都唔使太擔心,因為我都有陪住佢,同埋孕婦並唔係咩都唔做得㗎,只要小心謹慎好多嘢都可以做。」

賴慰玲霸實做BB契媽

Anjaylia另一好姊妹賴慰玲當然也替對方開心不已,仲已經霸了BB契媽的位置,姊妹情深:「好開心呀!好興奮呀!我仲緊張過佢,不斷問候佢!不過見佢佗得又靚又精神!都好放心!(會做契媽?)Yes!」賴慰玲還笑言很期待BB快啲出世,等BB可以跟她的兒子Marat一齊玩。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!