掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

【有相 自揭前度貪慕虛榮後】林作再爆有女仔鼓勵:我今日毫無成就 ..... __,林作,

林作早幾日喺專欄自爆話同拍拖幾年嘅女朋友分手,又話對方貪慕虛榮。於是有網民八掛留言問係咪邊個同邊個?林作先否認係大家都認識嘅前度麥明詩。但之前俾壹仔影 ...




林作早幾日喺專欄自爆話同拍拖幾年嘅女朋友分手,又話對方貪慕虛榮。於是有網民八掛留言問係咪邊個同邊個?林作先否認係大家都認識嘅前度麥明詩。但之前俾壹仔影到佢同另一個靚女一齊孖住睇戲,好親熱咁攬到實,做kol嘅Jacquelin又係唔係呢?佢當然話唔係。再問係咪又俾壹仔影到嘅另一位靚女,兩個人喺商場等位食飯,期間又好有默契一齊睇電話短訊。林作否認之餘,更有以下回應:「工作黟伴,任職公關,超級能幹,經常喺佢身上學嘢。係佢嘅鼓勵令我今日即使毫無成就,不過對未來樂觀。」翻查資料,原來呢位靚女同林作喺大約兩年前,一齊搞過高質speed dating,林作搵得合作嘅,自然有番咁上下能幹。不過就絕對唔係佢口中嗰位貪慕虛榮嘅女友。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!