掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

陳豪:孟母三遷!陳豪認為仔女搬去南灣 __,孟母,陳豪,

陳豪直認自己「孟母三遷」!藝人陳豪出席MOSTown新港城中心全新命名揭幕禮,台上司儀陳智燊(Jason)問陳豪有關近日搬屋的傳聞,陳豪直認係「孟母三 ...


陳豪直認自己「孟母三遷」!


藝人陳豪出席MOSTown新港城中心全新命名揭幕禮,台上司儀陳智燊(Jason)問陳豪有關近日搬屋的傳聞,陳豪直認係「孟母三遷」,由大埔搬往南灣遷就仔女返學:「小朋友返學喺港島區,終於都向現實低頭,唔想小朋友花時間喺車程上,真係嘅!父母係會為仔女搬屋。」

親子關係最緊要

新手爸爸Jason即場向陳豪請教如何湊仔,陳豪稱冇特定方法,認為親子關係才最緊要,他說:「今時今日我都學緊。(有乜嘢難倒你?)日日新鮮日日『甘』,同小朋友嘅關係係要時間,小朋友光陰好快過、要珍惜。(過去一年有乜嘢難忘事?)每個小朋友出生嘅過程,每一個經歷都唔一樣,性格慢慢形成,對我嚟講,起身抱吓佢哋、鍚吓、攬吓就最Enjoy。」Jason爆陳豪曾經講過生仔好開心,問係咪生女仲冧?陳豪即解釋:「唔可以咁偏心,三個一樣愛、一樣錫,不過個女嗲啲,仔都黐我,邊個都鍚。」

時間係金錢

提到轉校搬屋,問是他的主意還是陳茵媺的主意?陳豪說:「大家一齊,三個小朋友,三間唔同學校,以前每日大埔、中環走六次,你話搬唔搬?小朋友仲上下晏班,仲有課外活動又補習。以前唔知,原來學校係最主要地方,細女讀咗二仔間學校,二仔讀咗大仔間學校,大仔就轉咗新學校,期待三個第時讀同一間。(南灣租金七萬,大埔租出六萬,仲欠一萬差額?)唔緊要,主要唔係錢問題,時間係金錢,小朋友最緊要學習。」

獨留太太湊仔女

他透露十月至十一月要到台灣拍無綫劇《殺手》,屆時靠太太照顧仔女:「好彩搬早咗、Settle咗,因為個幾月唔喺香港,可能請假返吓嚟,或者全家嚟台灣探我,不過又好奢侈,聽就幾開心,真係嚟幾日好大陣仗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!