掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

歐洲國家聯賽:【有片】智利球星矇眼侮辱 孫興民痛快復仇 __,孫興,

周二晚南韓主場友賽智利踢成0比0平手,不過賽前爆出種族歧視風波。智利中場10號仔迪亞高華迪斯喺南韓同一名球迷合照嗰陣,雙手竟然拉住眼角扮「矇豬眼」,呢 ...




周二晚南韓主場友賽智利踢成0比0平手,不過賽前爆出種族歧視風波。智利中場10號仔迪亞高華迪斯喺南韓同一名球迷合照嗰陣,雙手竟然拉住眼角扮「矇豬眼」,呢個動作喺歐美被認為係歧視亞裔嘅舉動。呢張相片網上流出後,南韓球迷同傳媒反應極大,炮轟迪亞高華迪斯係種族歧視,呢位24歲球星見事態嚴重,隨即公開道歉:「我並無意冒犯任何人,如果有人因為呢件事受到傷害,我向佢哋道歉。」

唔理迪亞高華迪斯係有心定無意,南韓王牌球星孫興民就喺球場上痛快復仇,呢位前鋒開波唔夠3分鐘,就喺迪亞高華迪斯面前施展神級腳法,用「後腳通坑渠」通到迪亞高華迪斯「乾乾淨淨」,呢段影片迅即喺網上瘋傳,唔少網民留言話:「最高招嘅復仇一定係球場上用技術K.O你!」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!