網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月23日 星期日

【對前度有情有義】李婉華攞積蓄撐吳鎮宇圓導演夢 無悔血本無歸 __,李婉華,鎮宇,吳鎮宇,

【對前度有情有義】李婉華攞積蓄撐吳鎮宇圓導演夢無悔血本無歸(足本版)網址:http://bit.ly/2MFRa6Z個樣keep到十年如一日嘅李婉華, ...




【對前度有情有義】李婉華攞積蓄撐吳鎮宇圓導演夢 無悔血本無歸(足本版)網址:http://bit.ly/2MFRa6Z

個樣keep到十年如一日嘅李婉華,客串大台劇《再創世紀》令人眼前一亮,曾經係大台花旦嘅佢,戀上嘅男人有影帝級吳鎮宇,同依家身為政協嘅亞視小生何家勁。當年佢為咗吳鎮宇,有情有義嘅李婉華,付出好多。

美魔女李婉華演藝學院出身,同屆同學有劉玉翠同張錦程,好快俾大台發拙,拍過唔少劇嘅佢,代表作有89年嘅處境劇《公私三文治》同《卡拉屋企》,佢同吳鎮宇就係拍《公私三文治》撻著同居。

94年為幫男友圓導演夢,有傳李婉華出資助吳鎮宇做出品人兼自導自演,開拍電影《亂世超人》,李婉華出錢又出力,做埋女主角,可惜一擔心血,最後票房仆直,蝕錢收場。兩個經歷咗八年風雨嘅感情,最後更說散就散。

之前李婉華喺訪問提起呢個前度,佢咁樣講:「鎮宇心地好對朋友好,演技專業,我們識於微時,開頭我入行就好似一張白紙,他教識我好多事情,不過年輕時我性格剛烈,經常和他頂撞鬧交,相處上有好多磨擦,所以都是分手收場。」依家雙方各有各家庭,李婉華坦言同對方已失去聯絡多年。

同吳鎮宇分手後,佢情投亞視小生,飾演「展昭」紅爆內地嘅何家勁,呢段感情維持三年,可惜步伐唔一致,李婉華恨有家庭,但何家勁想喺內地繼續闖一番事業,所以都係分手收場。直至02年佢遇上一個願意俾承諾佢嘅男人,就係加拿大藉,任職金融嘅李守正。03年兩人喺加拿大結婚,婚後李婉華淡出幕前,定居溫哥華,依家大女已經15歲,仲有一對9歲嘅孖仔。女人嘅光采,相信都係源於有個美滿嘅婚姻。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!