網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月23日 星期日

姚樂怡:七魔女賀姚樂怡生日 網友話估到佘詩曼會… __,佘詩曼,姚樂怡,

姚樂怡生日,七魔女梗係要合體慶祝啦!藝人佘詩曼、湯盈盈、文頌嫻、周家蔚、鍾麗淇、姚樂怡同梁靖琪組成嘅「七魔女」感情勁好,不時約出嚟聚會見面。尋晚佢哋就 ...


姚樂怡生日,七魔女梗係要合體慶祝藝人佘詩曼、湯盈盈、文頌嫻、周家蔚、鍾麗淇、姚樂怡同梁靖琪組成嘅「七魔女」感情勁好,不時約出嚟聚會見面。尋晚佢哋就 ...


姚樂怡生日,七魔女梗係要合體慶祝


藝人佘詩曼、湯盈盈、文頌嫻、周家蔚、鍾麗淇、姚樂怡同梁靖琪組成嘅「七魔女」感情勁好,不時約出嚟聚會見面。尋晚佢哋就合體為今日踏入45歲嘅姚樂怡慶祝生日,姚樂怡喺社交網上載多張合照,留言:「好姊妹!❤❤❤永遠愛你們😘😘😘 #7姊妹」相中見佢哋攬埋一舊,個個笑到見牙唔見眼,就知佢哋玩得好開心。網友除咗祝佢生日快樂,仲大讚佢保養得宜,完全唔似呢個年紀呀!

預知會Post相

而佘詩曼今日亦有分享大合照,並用英文祝姚樂怡嘅生日充滿甜蜜同美滿嘅回憶,網友紛紛留言話好羨慕佢哋嘅姊姊情,大讚張相影得好靚,仲有網友話一早估到佘詩曼會Post相,睇嚟大家都知佢哋好好感情呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!