網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月23日 星期日

莊思明:暗諷工藤佑采抽水!莊思明出甫回擊 __,工藤佑采,思明,莊思明,

莊思明出甫回擊工藤佑采!藝人馮盈盈早前在節目上發表「公廁論」,其後被港姐前輩莊思明批評字眼「Cheap」,思明因此惹來網民人身攻擊。事後兩位當事人已冇 ...


莊思明出甫回擊工藤佑采!


藝人馮盈盈早前在節目上發表「公廁論」,其後被港姐前輩莊思明批評字眼「Cheap」,思明因此惹來網民人身攻擊。事後兩位當事人已冇再回應,原以為事件告一段落。不過應屆落選港姐工藤佑采今日突然在社交網站表示撐馮盈盈,兼暗寸莊思明。

相隔不久,思明亦出Post還擊:「水,係應該用來飲唔係用來抽,請大家珍惜我哋剩下嘅水源。」表面呼籲大家珍惜食水,但暗諷工藤抽水,又加tag「#唔好自己對號入座」、「#唔明點解d(啲)人搞咁耐」、「#難度(道)有時差」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!