網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月23日 星期日

單文柔:處女獻Sing!單文柔婚禮唔敢同展鵬Jam歌 __,單文柔,展鵬,陳展鵬,

Phoebe首次獻Sing,難免緊張!即將榮升「展鵬嫂」的單文柔(Phoebe)現身天水圍,與一班小朋友出席中秋節活動,她更首次在公開活動中獻聲,表現 ...


Phoebe首次獻Sing,難免緊張!


即將榮升「展鵬嫂」的單文柔(Phoebe)現身天水圍,與一班小朋友出席中秋節活動,她更首次在公開活動中獻聲,表現有點緊張,台下小朋友亦齊聲和唱。

談到表現有點緊張?Phoebe笑言:「梗係緊張啦,因為係第一次,都預備咗一段時間,表現係有少少失色,仲有好大進步空間,因為我好少唱歌。(唱過畀展鵬聽?)一定有啦,但我同佢差好多級,始終佢係歌手出身。」

恨生小朋友

Phoebe正忙與展鵬準備十月婚禮,問婚禮可有對唱環節?她笑言no way:「佢想畀驚喜我OK,但真係唔好預我呀!(準備婚禮會緊張?)緊張今日唱歌多啲,依家準備得7788,但想每一部分都做好啲,現階段係興奮多於緊張。」問會否恨生小朋友?她笑說:「都有諗,有小朋友係熱鬧啲,但都想二人世界。」

問到中秋夜是否預留給展鵬?Phoebe說:「最近準備婚禮同展鵬見多咗,開始有屋企嘅感覺,相信呢個中秋節都好難忘,因為係最後一個單身中秋節。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!