掃呢頁CODE去手機

2018年9月18日 星期二

熊黛林:【基因強大】熊黛林同「情敵」講早晨 __,熊黛林,

Kaylor似足老竇郭可頌!名模熊黛林(Lynn)今年4月為老公郭可頌(Ken)誕下一對孖女Kaylor與Lyvia,依家囡囡5個月大喇!今朝,Lyn ...


Kaylor似足老竇郭可頌!


名模熊黛林(Lynn)今年4月為老公郭可頌(Ken)誕下一對孖女Kaylor與Lyvia,依家囡囡5個月大喇!今朝,Lynn喺社交網晒出一段短片,仲留言透露片中BB係比較似爹哋嘅Kaylor:「Good morning!Kaylor!😍(Kaylor早晨!)」片中Kaylor身穿粉色BB衫,仲眼仔睩睩,Cute到震!唔少網友紛紛留言:「嘩,眼睛好大,基因真的是個很神奇的東西」、「寶寶好可愛」、「爸爸的前世情人」、「眼睛像媽媽,其他地方像爸爸。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!