網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月17日 星期一

【義氣港太捱到老公翻身】姚嘉妮夫婦賣潮牌秘搞上市 搞掂事業再急救婚姻(足本版) __,嘉妮,姚嘉妮,

平日姚嘉妮和老公林祖輝冇乜嘢傾,去街比較少互動,但之前林祖輝失業,她不離不棄,力撐老公創業賣童裝。兩夫婦奮鬥5年,依家公司盤數非常靚,林祖輝話希望兩年 ...




平日姚嘉妮和老公林祖輝冇乜嘢傾,去街比較少互動,但之前林祖輝失業,她不離不棄,力撐老公創業賣童裝。

兩夫婦奮鬥5年,依家公司盤數非常靚,林祖輝話希望兩年後可以正式上市,已開始積極籌備。公司上了軌道,是時候為婚姻升溫喇!

二人於06年結婚,夾埋之前七年愛情長跑,已經共度19年,難免老夫老妻。他們最重視一對仔女,星期六日一定是家庭日。但難得共聚,姚嘉妮和老公都冇乜交流,各有各行。她掛住同仔女講嘢,林祖輝就寧願與朋友傾偈。

依家段婚姻就溫度低啲,但幾年前林祖輝由大陸回流返港,未搵到出路,姚嘉妮支持他搞童裝生意,仲幫手入貨。

林祖輝和朋友夾份取得Nike、Jordan、Levi's、Converse童裝代理權,現有六間分店,仲要搞網購同批發,真係好忙。

平日主力由姚嘉妮湊仔女,但為咗夜晚可以準時返屋企陪老婆仔女,林祖輝寧願朝早5點就起身工作。

其實他真是好錫老婆,雖然公司跟朋友各佔一半股份,但在他自己一半股份入面,姚嘉妮再佔一半,即是擁有四分一間公司,所以將來成功上市,姚嘉妮家身會水漲船高。

姚嘉妮亦承認跟老公感覺老夫老妻,更表示大家所有心機都放在仔女身上。其實目前公司上了軌道,是時間處理夫婦關係喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!