網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月18日 星期二

何超蓮:【唔使員工上班】超蓮召集逾百義工執垃圾 __,何超蓮,超蓮,何超儀,

超蓮(右圖右)真係唔話得!賭王何鴻燊三房千金何超蓮創辦了慈善組織SmilewithusHK,眼見香港受颱風「山竹」肆虐,她在社交網上發起召集義工,到杏 ...


超蓮(右圖右)真係唔話得!


賭王何鴻燊三房千金何超蓮創辦了慈善組織Smile with us HK,眼見香港受颱風「山竹」肆虐,她在社交網上發起召集義工,到杏花邨、沙田、將軍澳三個地方執垃圾。她透露在早上十一點開始召集,當時見到好友JW(王灝兒)like了她的post,於是立即邀請對方一起行善,而對方亦一口答應。大伙兒在杏花邨沿海邊執垃圾,JW說:「好恐怖!有好多發泡膠,好似成個雪山咁,有好多層。」超蓮續說:「初時諗唔到點解喺度有咁多發泡膠,之後諗番係海浪沖上來,呢啲係我哋種嘅因,就結咁嘅果。我哋執咗30幾袋垃圾,全部滿晒。」

對於大家一齊努力,兩人都表示好開心,又透露初時只有十幾個義工,之後有不少人加入,包括杏花邨居民,後來就變成二十幾人。而居民見她們不夠膠袋用,就送上洗衣袋。超蓮透露各區召集了二十幾個義工,三個區加埋有超過七十人。而她今日更不用旗下公司同事上班,同事跟她一起去行善,所以義工人數加起來超過一百個。大家齊齊出動,為香港出一分力。她說:「途中仲有好年輕人加入,香港真係有好多好有心嘅年輕人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!