網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月18日 星期二

唐詩詠被「綁架」 王浩信英雄救美撻到攤攤腰 __,王浩信,詩詠,唐詩詠,

王浩信瞓身演這場戲,被打倒後更要撻落地,幸好事前做足防禦措施。
王浩信瞓身演這場戲,被打倒後更要撻落地,幸好事前做足防禦措施。王浩信和唐詩詠最近再合作拍劇《解決師》,唐詩詠飾演黑幫千金小姐,王浩信則飾演解決師,每當 ...


王浩信和唐詩詠最近再合作拍劇《解決師》,唐詩詠飾演黑幫千金小姐,王浩信則飾演解決師,每當唐詩詠遇上危險,總會出現為其解困。「山竹」來襲前,劇組在尖沙嘴趕戲,劇情講述詩詠被綁架,王浩信為護駕被打到瞓地。

詩詠接受訪問提及拍劇趣事,她表示:「我好輕鬆,套劇我淨係不停俾人救,浩信好辛苦。」她又說:「拍攝順利,過程輕鬆,佢係一個好拍檔。」王浩信也讚詩詠:「可以同佢再次合作,演員之間有默契,希望畀到煥然一新嘅感覺觀眾。」有指他在劇中動作場面不少,王浩信笑言跌到慣晒,又指:「呢個劇好多元素,有江湖、警匪同校園,亦有動作同愛情線,我哋之前同班學生好有火花,佢哋好勤力做好角色,氣氛好好。」

採訪:楊定

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!