網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月19日 星期三

劉俐:「藍莓」劉俐慘被胸襲 「春卷」都出聲 __,春卷,王寶寶,藍莓,劉俐,

喂喂喂~~樹熊你隻手~~近年淡出幕前嘅美味天使「藍莓」劉俐近日去咗澳洲旅行,仲喺社交網分享多張去動物園嘅相,當然唔少得去睇樹熊名袋鼠啦,不過竟然發生「 ...


喂喂喂~~樹熊你隻手~~


近年淡出幕前嘅美味天使「藍莓」劉俐近日去咗澳洲旅行,仲喺社交網分享多張去動物園嘅相,當然唔少得去睇樹熊名袋鼠啦,不過竟然發生「胸襲事件」呀!

見佢近距離同袋鼠影相,又去觀鳥,但當佢抱住樹熊合照時,隻樹熊竟然手多多搭住喺藍莓胸上,連另一美味天使「春卷」王寶葆都忍唔住留言:「My mind is so messed up, all I can focus is that koala grabbing your tits(我思緒好混亂,我重點放咗喺隻樹熊抓住你個乳房)」而藍莓就笑謂「I have nothing to explain(我冇嘢好解釋)」,非常搞笑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!