掃呢頁CODE去手機

2018年10月10日 星期三

胡杏兒:超治愈!胡杏兒囝囝1歲生日畀爸媽錫扁面 __,杏兒,胡杏兒,

Brendan生日快樂呀!有媽的孩子像個寶,係老土啲,但胡杏兒囝囝李奕霆(Brendan)真係如珠如寶!今日係Brendan一歲生日,杏兒同老公李乘德 ...


Brendan生日快樂呀!


有媽的孩子像個寶,係老土啲,但胡杏兒囝囝李奕霆(Brendan)真係如珠如寶!今日係Brendan一歲生日,杏兒同老公李乘德(Philip)早已同佢搞咗個生日P,除咗啲生日蛋糕夠晒得意外,重點係Brendan人仔細細,已經表情多多,當爹哋媽咪齊齊肉緊錫到佢面珠仔,錫到扁咗嘅時候,佢就手仔擘開,好搞笑咁唔知望向邊,個樣真係超治愈!而Philip就喺社交網上載另一張囝囝獨照,見Brendan滿腹密圈咁望住蛋糕,好似想圖謀大計咁喎!

杏兒又留言講出當媽一年嘅心情:「我的寶貝兒子,感覺昨天才把你從醫院抱回家,一晃眼你已經一歲了,每天看著(着)你,希望你長大,又捨不得你長大。很感恩打從一出生你就被這麼多的愛包圍著(着),感謝所有疼愛你的人。希望你可以一直健康成長,乖乖的,要孝順奶奶及長輩,最重要的是,希望你可以一直做一個開心搞笑的寶寶,媽媽和爸爸很愛你!!」你話喇!杏兒咁錫佢,Brendan係咪好幸福呢!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!