掃呢頁CODE去手機

2018年10月10日 星期三

關寶慧:30年好友!關寶慧最感恩遇番佢… __,關寶慧,

到底令關寶慧咁感恩嘅老友係邊個呢?藝人關寶慧最近忙於演出舞台劇,但開騷前突然舊病復發,令她一度很擔心會影響演出,她說:「我一向有鼻水倒流,一流就會不停 ...


到底令關寶慧咁感恩嘅老友係邊個呢?


藝人關寶慧最近忙於演出舞台劇,但開騷前突然舊病復發,令她一度很擔心會影響演出,她說:「我一向有鼻水倒流,一流就會不停咳,惟有食敏感藥,但食咗就好眼瞓,因為要上台最終都唔敢食,惟有死頂住啦。」幸好今次成班演員很合拍,包括劉玉翠(翠翠)、莫家堯與新人黃呈欣等,關寶慧笑言見他們多過家人,更計劃稍後相約去旅行,好好慶祝一吓。

關寶慧是次最感恩可以與好姊妹劉玉翠「重遇」,曾經有一段時間大家各有問題要解決,因此「失聯」一段日子,她說:「我同翠翠識咗三十年,一齊入演藝讀書,佢份人真係好硬淨,記得有次要去日本交流,我有阿爸支持,佢就拎住全副身家四千蚊出發,好似兩年前我爸爸喪禮,冇特別通知朋友,但翠翠當晚就出現攬實我。」翠翠的窩心行為令關寶慧非常感動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!