掃呢頁CODE去手機

2018年10月10日 星期三

【子女經淚中有笑】 張繼聰:個仔問係咪要離婚 朱茵6歲女幫阿Paul求情:爸爸已經好好 __,Paul,張繼聰,朱茵,繼聰,黃貫中,

【子女經淚中有笑】張繼聰:個仔問係咪要離婚朱茵6歲女幫阿Paul求情:爸爸已經好好請按以下網址:https://bit.ly/2NuUlPl朱茵跟同門 ...




【子女經淚中有笑】 張繼聰:個仔問係咪要離婚 朱茵6歲女幫阿Paul求情:爸爸已經好好

請按以下網址:https://bit.ly/2NuUlPl

朱茵跟同門師弟張繼聰剛合作完驚慄片《古宅》,兩人在片中飾演一對母子,第一日埋位,講述一場兒子要離開年邁親的戲份,兩人已經爆喊十分投入。

戲外,兩人更有交流子女經,大仔張瞻今年已經十一歲,進入青年期,張繼聰認為不能像以前,只跟他玩耍,還要培養他的責任感,在學業與課外活動取得平衡。另外,他和老婆的一言一行要謹慎,因為會給兒子有很大影響。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!