網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月29日 星期一

袁偉豪:18年前地鐵邂逅 袁偉豪視周勵淇為女神 __,周麗淇,女神,袁偉豪,周勵淇,

都幾襯吖。無綫劇集《再創世紀》今晚大結局,劇中周勵淇(Niki)與袁偉豪(Ben)飾演情侶,可惜Ben最後被殺,認真慘情。雖然劇集中兩人要天人永隔,不 ...


都幾襯吖。


無綫劇集《再創世紀》今晚大結局,劇中周勵淇(Niki)與袁偉豪(Ben)飾演情侶,可惜Ben最後被殺,認真慘情。雖然劇集中兩人要天人永隔,不過日前兩人就到了赤柱一邊食住雞蛋仔一邊漫步「拍拖」以彌補在劇中的遺憾!Niki表示這跟她平時的拍拖生活差不多:「係食吓雞蛋仔、餵吓男朋友、行吓赤柱咁,簡簡單單其實係幾開心㗎。」至於Ben就喜歡駕駛電單車:「其實我嘅生活一啲都唔奢華,好貼地,鍾意去啲見到街坊嘅地方。」

今次是兩人首次合作拍劇,不過原來他們第一次相遇是在Ben入行前,Ben曾經在地鐵見到當時仍是模特兒的Niki,Ben憶述:「大概喺十八年前,我哋嘅第一次相遇,就係喺地鐵車廂入面,我覺得我同你嘅相遇就好似《幾分鐘的約會》嘅歌詞裏面男女主角一樣,所以我今日錄番呢首歌送畀你,希望你鍾意啦。」除了唱歌,他們還翻拍陳百強《幾分鐘的約會》的MV,搞笑得來又浪漫。Niki笑言拍劇時對方也有跟她提起地鐵相遇這件事,但Niki完全想不起來,Ben笑住埋怨:「我同佢打晒招呼,佢點晒頭都唔記得咗嘅……你話晒都係當年嘅女神吖。」視Niki為女神Ben續說﹕「你知唔知我今日為咗呢個job,我幾早起身呀?我約你兩點,我八點就起身因為朝早喺度碌塊面囉,要碌番啲水腫。」氹到Niki哈哈大笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!