網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月29日 星期一

蕭正楠:傳緋聞再鬧不和!蕭正楠關心妍世紀破冰 __,蕭正楠,關心妍,

相隔多年後終於破冰!藝人蕭正楠(Edwin)、關心妍(Jade)同鄭希怡(Yumiko),都係2002年同期出道嘅樂壇新人。Jade同Edwin當年仲 ...


相隔多年後終於破冰!


藝人蕭正楠(Edwin)、關心妍(Jade)同鄭希怡(Yumiko),都係2002年同期出道嘅樂壇新人。Jade同Edwin當年仲合唱過一曲《特別鳴謝》,唔知大家仲記唔記得?唔記得唔緊要,但係二人曾經傳出過緋聞,相信大家一定有印象,最後二人仲傳鬧不和、不歡而散添!

正所謂時間可以沖淡一切,依家蕭正楠有個拍拖多年、感情相當穩定嘅女友黃翠如;關心妍仲結埋婚生咗個女,生活同樣幸福美滿。

早前,Edwin、Jade同Yumiko因為亮相無綫節目《美女廚房》而再度碰頭。今日,關心妍喺社交網分別上載張同蕭正楠、草蜢同鄭希怡嘅合照,真係回憶返晒嚟呀!Jade仲留言話:「我和蕭正楠Yumiko都是同期出道的新人,以前因爲剛出道的緣故,所以經常見面。一晃眼16年了,好耐沒有同場工作,今次好開心可以在 #美女廚房聚一聚!當然不少得有草蜢一起做節目,更加精彩!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!