網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月29日 星期一

楊洛婷:楊洛婷執嘢搬屋 阿女搬番轉頭 __,楊洛婷,

楊洛婷話阿女好活躍,但網民就讚佢好可愛!藝人楊洛婷透露將會搬屋,近日就忙於收拾:「計劃生第二個BB,所以要搵大啲地方住,同埋適合小朋友住嘅地方,其實今 ...


楊洛婷話阿女好活躍,但網民就讚佢好可愛!


藝人楊洛婷透露將會搬屋,近日就忙於收拾:「計劃生第二個BB,所以要搵大啲地方住,同埋適合小朋友住嘅地方,其實今次搬屋考慮咗好耐,因為本身住嘅地方交通好方便,喺地鐵上蓋,但新居就冇咁方便,不過環境好舒服,老公(Dear Jane樂隊主音Tim、黃天翱)好鍾意,我哋商量咗一段時間先決定搬,嗰邊空氣清新,又有個好靚嘅山景,我話我老公應該會有多啲創作靈感。」不過,她無奈表示執屋有一定難度:「我個女比較活躍,我將啲嘢放入箱,佢就攞番出嚟,佢覺得好好玩,所以花咗好多時間。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!