掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

《3日2夜冧土耳其男人》泳衣Look無睇頭 江嘉敏細妹一樣生得清秀 __,江嘉敏,

雖然江嘉敏入行後傳過無數緋聞,但一直都無認過戀情,近排佢認戀30歲嘅電競公司高層Anthony,令唔少人心碎。不過佢同劉穎鏇拍嘅《3日2夜》就彌補返一 ...




雖然江嘉敏入行後傳過無數緋聞,但一直都無認過戀情,近排佢認戀30歲嘅電競公司高層Anthony,令唔少人心碎。不過佢同劉穎鏇拍嘅《3日2夜》就彌補返一眾心碎嘅Fans。兩個後生靚女去士耳其,靚人配靚景夠晒吸引啊!仲著上泳衣做Spa,雖然比起其他女主持保守,唔夠睇頭,但都算養眼嘅。Tiffany仲話士耳其個個男人都好想接近江嘉敏,電力勁到連士耳其嘅男士都扺擋唔住喎。

今年先24歲嘅佢素顏都無有怕,放假就帶埋細妹去睇戲,作為大家姐就當然做俾錢角色,佢自動自覺買戲飛同小食,兩個妹雖然仲細,但都幾清秀㗎。順帶一題之前佢因為拍《兄弟》而同王浩信傳緋聞搞到滿城風雨,《兄弟》11月中就播,呢排劇組又再齊人宣傳,兩人又再碰頭,驚唔驚又傳緋聞啊?

鍾意就快D Share啦!