掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

周秀娜:愛靚唔愛命!周秀娜腳痛行路拐拐吓 __,拐拐,周秀娜,

王君馨(右)胸襲過嚟!藝人周秀娜(Chrissie)出席活動,見她走路時一拐一拐的,她表示:「我長時間拍動作片,又keep住拍戲着高踭鞋,又要跑,我天 ...


王君馨(右)胸襲過嚟!


藝人周秀娜(Chrissie)出席活動,見她走路時一拐一拐的,她表示:「我長時間拍動作片,又keep住拍戲着高踭鞋,又要跑,我天生有高弓足,隻腳唔可以成日着高踭鞋,會痛,但自己為咗靚,今日條褲要180cm先着到,所以唔着高踭鞋唔得,長年累月積埋,一着尖頭鞋就好痛,試過痛到要即刻除鞋,腳板底同腳趾都好痛,醫生話有少少腳趾外翻,去到一個斜度就係危險,我仲係輕微。」Chrissie苦笑指為了穿衣比例靚,穿高踭鞋無可避免,近日忙電影謝票活動的她亦有穿波鞋代替,醫生也有建議她可以加鞋墊,她說:「我自己都知依家着高踭鞋行得唔靚,似企鵝。」

Chrissie表示忙完電影宣傳後,會有一個假期:「可以有時間去睇醫生搞番好佢,自己都想去個旅行。(趁機識吓男仔?)隨緣啦。(放假追求者可以約你?)隨時都歡迎,未遇到啱。」她隨即大讚新戲拍檔張繼聰:「唔係個個好似阿聰咁,1個打10個,謝票活動又做埋司儀,又係保安,又大隻幽默。(鍾意呢類型?)幾好,又傾到偈,有事又可以保護你,謝安琪好幸福!唔知點解同我合作嘅對手都有另一半,佢哋嘅老婆同女友都對我好放心,我真係要檢討吓。」

此外,活動現場可謂星光熠熠,藝人陳凱琳、陳敏之、王君馨、溫碧霞等皆盛裝現身,當中王君馨身穿中門透視裝,透出南北半球,而溫碧霞則穿上超Deep V長裙,相當性感,相反Chrissie顯得非常保守!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!