掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

【正式封盤】女友婚前壓力爆煲霸氣木偶哥:頂L住呀! __,林師傑,木偶哥,

【正式封盤】女友婚前壓力爆煲 霸氣木偶哥:頂L住呀!
【正式封盤】女友婚前壓力爆煲 霸氣木偶哥:頂L住呀!.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspanifr ...


【正式封盤】女友婚前壓力爆煲 霸氣木偶哥:頂L住呀!







木偶哥林師傑和歐陽巧瑩(Tammy)拍拖4年終於決定結婚,佢地將會係11月22日拉埋天窗。最近準人妻Tammy自爆情緒爆煲,好彩林師傑拆彈成功。




唔知係咪患上婚前恐懼症嘅歐陽巧瑩,咁樣回答:

「我唔係婚前恐懼呀!呢個係一直都有嘅問題,只係冇去面對,人生梗有一啲自己未夠膽面對嘅問題,又唔關婚唔婚前事,純粹呢段時間有好多嘢搞,所以呢件事被林師傑發現到,強迫地令我對自己坦白、對佢坦白、對屋企人坦白,解決咗都好,解開心結嘛!」



木偶哥則就好體貼咁表示:

「其實呢個關乎成長,家家都有本難唸的經,最主要透過搞結婚呢件事,我做咗佢哋一家人溝通嘅橋樑,依家我享受緊做一個仔、哥、細佬、丈夫,點樣喺舒服底下保障到自己屋企之餘,亦令到佢屋企舒服。」



睇住佢地咁sweet,真係好閃。木偶哥除咗感謝一班好友幫手之外,仲繼續大講情話氹已經成為未婚妻嘅歐陽巧瑩:

「依家自己好有成功感,亦見到Tammy對我越嚟越有信心,係覺得正嘅,覺得好似天跌落嚟可以當被冚,冇乜大壓力,兩個人係活緊一條命,所有嘢係冇問題,係搞得掂!」



早前佢地仲被影到齊齊sweet住去睇婚禮場地,有傾有講好鬼sweet。



婚後會唔會組夫妻檔演出呢?



睇返佢哋早前嘅拍拖相都覺得好sweet



期待佢哋兩公婆一齊做show吧!



一個「巨聲幫」出身,一個港姐出身,佢哋好快就會多一個身份:人夫同人妻。



準備好派帖未?




















鍾意就快D Share啦!