網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月10日 星期三

齊昕現身撐父母 孖妹妹變身兔女郎 __,梁齊昕,齊昕,

梁齊昕(左)和妹妹梁頌昕玩app,化身成為兔女郎。互聯網圖片
梁齊昕(左)和妹妹梁頌昕玩app,化身成為兔女郎。互聯網圖片張玉珊、汪詩詩、汪圓圓、前特首梁振英一家等前晚到尖沙嘴出席慈善晚宴,梁振英兩位千金齊昕及頌 ...


張玉珊、汪詩詩、汪圓圓、前特首梁振英一家等前晚到尖沙嘴出席慈善晚宴,梁振英兩位千金齊昕及頌昕刻意繞路入場。上月踏入27歲的齊昕精神不俗,一身紅裙打扮的她,和妹妹玩app變身兔女郎,並將相片貼上Ig。



張玉珊擔心被人笑,因此無意再拍戲。 張玉珊擔心被人笑,因此無意再拍戲。
汪氏姊妹表示忙於照顧子女。

汪氏姊妹表示忙於照顧子女。

擔任晚宴籌委的張玉珊坦言無意復出:「有人搵過,但好驚畀人笑,多數搵我做女強人角色,驚演得唔似,都係做番喼弗叻啲。」汪氏姊妹則表示忙於照顧子女,圓圓說:「孖仔已經讀學前班,大女讀K2,我唔喺香港長大,唔知香港學校咁緊張,搞到要周圍問朋友。」詩詩笑言子女長大,有自己活動,自己集中照顧老公甄子丹。

採訪:黃曉妍

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!