網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月10日 星期三

同李娜打星級名人賽輸咗 Eason要暫別樂壇練波?! __,Eason,李娜,陳奕迅,

Eason昨晚與國家網球手李娜打友誼賽。
Eason昨晚與國家網球手李娜打友誼賽。陳奕迅(Eason)與曾奪兩項大滿貫冠軍的前中國網球名將李娜,昨晚獲邀在維園進行一場「星級名人賽」。Eason ...


陳奕迅(Eason)與曾奪兩項大滿貫冠軍的前中國網球名將李娜,昨晚獲邀在維園進行一場「星級名人賽」。Eason完賽後接受訪問,他說:「今次係好大嘅榮幸,可以同李娜打波,對方係兩屆大滿貫得主,其實前晚我好緊張瞓得好差,因為我已經成年冇打波。」問到是否滿意表現?他說:「算係咁啦,始終佢哋都有留力,我明白場波要有啲娛樂性,但我都唔可以太渣。」

Eason又透露早在數年前已認識李娜,又透露曾經與鄭潔打波,大讚對方發球力發千鈞:「其實已經同李娜、王薔約好,希望明年有機會可以再一齊打場波,我會花多啲時間練波,始終我攞到李娜嘅球拍,仲要有手汗我會搵保鮮紙包好佢。」



Eason前日先到維園睇波取經,為昨晚的球賽做準備。 Eason前日先到維園睇波取經,為昨晚的球賽做準備。
Eason打波,看來有姿勢有實際。

Eason打波,看來有姿勢有實際。

食麵做吹神

另外,Eason前日已在維園練習,練習過後,與球會高層、助手及員工等,一行多人去了天后一間食店吃牛腩麵,邊吃邊聊,貫徹「吹神」作風。離開食肆後,眾人去到附近一間體育用品店,見到Eason在店內試波鞋,逗留接近20分鐘才離開,隨後折返維園。

採訪:曹家誠

攝影:陳慧安、梁繼光



趁着球賽空檔食麵,Eason也全程講個不停。

趁着球賽空檔食麵,Eason也全程講個不停。
吃完麵,Eason就到附近的體育用品店試球鞋。

吃完麵,Eason就到附近的體育用品店試球鞋。

鍾意就快D Share啦!