掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

黃心穎:爸爸身體唔太健康 黃心穎心郁想快啲嫁 __,黃心穎,

黃心穎出席造型記者會,大談與馬國明到澳洲賀三家姐出嫁的情景。藝員黃心穎在將軍澳電視城為無綫新劇《法證先鋒IV》造型,剛與男友馬國明到澳洲出席三家姐婚禮 ...


黃心穎出席造型記者會,大談與馬國明到澳洲賀三家姐出嫁的情景。


藝員黃心穎在將軍澳電視城為無綫新劇《法證先鋒IV》造型,剛與男友馬國明到澳洲出席三家姐婚禮的她指婚禮很感動,期間不停爆喊,她笑說:「三家姐着裙褂出嫁,揭頭紗嗰吓唔使兩秒我已經喊到眼淚、鼻涕一齊流晒出嚟。」

黃心穎指家人沒有催婚,但看見爸爸健康不好有點傷感,她說:「當刻都想快少少,因為都想爸爸出席到我婚禮,但係冇壓力嘅,睇吓點先」問可有跟馬國明傾過結婚?她笑說:「冇講到咁遠,但係睇到人哋婚禮,都會鍾意簡單為主,唔想擺酒,好似三家姐咁簡簡單單同最親嘅親友一齊就好。」

講到被拍得馬國明為她挽手袋,黃心穎說:「咁啱我影緊相,平時都唔會,自己都唔鍾意男仔幫女仔攞手袋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!