掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

傅嘉莉:首次提名最住女主角 傅嘉莉自認未夠班 __,傅嘉莉,

傅嘉莉由提名女配變女主角,佢就自認未夠班攞呢個獎!藝人傅嘉莉(Kelly)出席啟動禮,擔任中西區交通安全運動議會交通安全大使,首次擔任大使的她表示穿上 ...


傅嘉莉由提名女配變女主角,佢就自認未夠班攞呢個獎!


藝人傅嘉莉(Kelly)出席啟動禮,擔任中西區交通安全運動議會交通安全大使,首次擔任大使的她表示穿上制服就很有壓力,但亦感到榮幸:「係好大嘅責任,有時睇到啲新聞,見到意外都會幾日唔開心,平時揸車我都會好小心,依家坐多,有時坐朋友車,佢哋揸得小心都會加分,如果一個男仔揸車好都係細心嘅表現。(揀男朋友都要揀駕駛小心嗰啲?)係㗎。」她亦表示之前有時會貪快:「眨燈都想過馬路,但依家知道唔可以一時貪快,我之前屋企樓下係大斜路,未起天橋前啲人就咁過馬路都試過發生意外,依家見到屋企人貪快都會捉住佢哋。」

工作方面,她很開心在《萬千星輝頒獎典禮2018馬來西亞》,憑《特技人》首次被提名「最住女主角」,她開心表示:「我仲以為係女配角,但原來係女主角,我自己都唔敢相信。(同朱晨麗一齊入圍?)係呀,好開心《特技人》畀到我好多禮物,有提名已經好開心,得獎係目標,但呢刻未夠level接受呢個獎。」問到有何對手?她表示睇好胡定欣及黃智雯,亦謂上年是提名女配角,一直坐台下有很大感觸,但亦戥得獎者開心,講到她「升呢」提名女主角,她笑言會繼續努力。又透露11月尾會開拍新劇。

另外,提到有指她撻着富二代髮型師,她即笑住澄清:「我哋工作中認識嘅,一出道佢已經幫我染髮,大家係朋友,大家睇到都係笑,我仲諗髮型師同我出入更加多,會唔會都傳埋佢?其實真係唔係,係誤會。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!