掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

網民:點先可以參加?IU十週年大解放 竟然玩啲咁嘅嘢 __,IU,

網民:點先可以參加?IU十週年大解放 竟然玩啲咁嘅嘢
網民:點先可以參加?IU十週年大解放竟然玩啲咁嘅嘢.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspanifra ...


網民:點先可以參加?IU十週年大解放 竟然玩啲咁嘅嘢







IU一向形象清純入屋,被稱國民妹妹。適逢IU出道十週年,微博就有IU粉發帖,指出IU十週年嘅活動安排,仲話IU搞19禁演唱會,真定假啊?




李知恩IU是韓國創作歌手,以清純形象出道。在韓國的音樂排行榜確立強勢地位,並進一步鞏固鄰家女孩的形象,被人們稱為「國民妹妹」。

在以男女團體為主的韓國流行音樂產業中,IU是最暢銷的獨唱藝人之一。



IU出道踏入第十年,微博用户(IU-恩騎守護站)就發佈咗張相,指係IU十週年活動。

內容竟然話IU因為想改變清純形象,所以將會考慮搞19禁演唱會?又因為唔好意思現場表演,就搞online演唱會。



到時場面係咪刺激過而加?



仲話會搞個活動係同fans去旅行,真定假啊?







View this post on Instagram






화장이 참 잘 먹은 날

A post shared by이지금(@dlwlrma) on



網民就咁睇:




















鍾意就快D Share啦!