網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月14日 星期三

【有流出片】當紅內地女星10秒床上親密片流出!嗲聲嗲氣攬裸男 __,

【有流出片】當紅內地女星10秒床上親密片流出!嗲聲嗲氣攬裸男
【有流出片】當紅內地女星10秒床上親密片流出!嗲聲嗲氣攬裸男.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspa ...


【有流出片】當紅內地女星10秒床上親密片流出!嗲聲嗲氣攬裸男





同迪麗熱巴一樣咁紅,又同樣擁有新疆維吾爾族血統嘅古力娜扎被網友冠上「新疆維納斯」的封號,曾與男星張翰拍拖。日前流出一條10秒長的短片,片中主角疑似係古力娜扎,嗲聲嗲氣,令一眾網友嘩然!


當紅內地女星10秒床上親密片流出!嗲聲嗲氣攬裸男

古力娜扎被網友冠上「新疆維納斯」的封號,五官深邃!喺呢條入面清楚聽到女仔嗲聲嗲氣話「特別善良、溫柔、成熟」,情話綿綿。

爆料人士就話「疑似娜扎同前男友撒嬌video曝光」,冇耐,男方終於出來承認個video係佢post嘅,不過係4年前,唔知點俾人搵返出來!

不過網友梗係矛頭指向男方,話佢嘅行為「好渣好垃圾」

 

片在此:



膠通消息來源:微博

其他膠文:

【有片】E級大波女星低胸吊帶陪瞓片流出!幫男星按摩叫聲不斷 巴打:佢把嗲聲世界級!

台灣節目尺度認真大,《綜藝玩很大》最近一期的女隊員個個都身材好,畫面真係震撼的不得了。其中有個環節真係勁益男主持,就係由E級木瓜奶的元元陪瞓,當元元著住吊絲睡衣出嚟個陣,真係唔知望邊好

E級大波女星低胸吊帶陪瞓片流出!幫男星按摩叫聲不斷 巴打:佢把嗲聲世界級!

節目入面勝出嘅隊員小鬼(黃鴻升)勁好彩贏得「女神陪我睡」的福利,勁識貨嘅小鬼揀咗女嘉賓元元來「服侍」自己,仲可以陪瞓、按摩、講故事,小鬼仲面都紅晒問「邊好意思呀!」估唔到元元竟然話「我平時瞓教唔鍾意著衫啵!」即刻引來大家嘩然暴動,真係好羨慕小鬼呀!

一去到休息時間,元元敲晒房門嗲叫「鬼主人我來囉!」,一身吊帶最色背心,E級木瓜奶現晒形,勁吸睛!

元元陪完小鬼去刷完牙仲主動叫小鬼上床,幫手按摩,又瞓晒大脾,就來頭貼波!超級爽呀!肥仔黎表示羨慕…

片在此:

其他膠文:

【多圖有片】巴打:漲到要瀉出嚟! 3個大波女主持低胸小背心鬥「擠奶」

樣靚身材好的大波妹除咗喺日本有好多之外,同我哋好近嘅台灣都出產咗唔少嫁。呢幾位暴乳嘅大波女主持最近就一齊出現咗日本旅遊節目、台灣觀眾真係大飽眼福。點解香港嘅旅遊節目只得杜如風㗎!真係羨慕死肥仔

【多圖】巴打:漲到要瀉出嚟! 3個大波女主持低胸小背心鬥「擠奶」

呢幾位暴乳台妹就係C奶嘅鮪魚、G奶嘅熊熊同最厲害嘅E奶元元。視線簡直唔可以離開心口啊!

女主持

嘩呢張簡直美化左耕田成件事,都唔喺到挖芋頭定喺到種大米。呢個角度,條事業線長都好有壓迫,果然大波妹喺唔同啲。

女主持

唔通要着到咁低胸先可以散到熱?仲要耕田耕到出晒汗,真係辛苦晒熊熊

女主持

唔單止得耕田耕得咁性感,睇嚟其他集都着得好誘人喎!其實肥仔都好想認真睇佢哋介紹日本,但喺真係抵唔住誘惑!

Click 埋條link睇片

其他膠文:

【多圖】F Cup大波KOL生完仔要下海搵銀 直播意外露出粉色「雨雲」

有「蛇姬」之稱的台灣大波KOL林采緹未婚懷孕5月下嫁藝人胡睿兒7月就生咗個仔仔,最近做咗直播主搵銀,唔小心喺直播露出粉色「雨雲」呀!

大波KOL生完仔要下海搵銀 直播意外露出粉色「雨雲」

有「蛇姬」之稱的台灣大波KOL林采緹未婚懷孕5月下嫁藝人胡睿兒7月就生咗個仔仔。

不過因為老公又被官司纏身又要賠一大筆錢俾前公司,林采緹生B冇耐都要下海做KOL搞直播賺錢呀!

大波KOL

佢由2月開始就加入某直播平台做直播主,成日以低胸少布造型亮相!早前仲俾人cap到佢直播時露出粉色「雨雲」。

大波KOL

有傳呢位「大雨」媽媽日日咁直播同人傾計,都賺唔少,每月有10萬台幣(約2萬5港幣)都真係幾好搵㗎!

大波KOL

膠通消息來源:東森新聞

其他膠文:

大波KOL自Po露鮑邊!巴打:露鮑濕濕碎仲有裸照流出呀!

台灣最著名嘅性愛教主雪碧相信大家因為花生佬都非常熟悉佢,不過其實有位KOL仲誇張過佢。上次雪碧個泳衣吸引大批網民,咁如果係露其他嘢,甚至全裸呢?台灣KOL楊勾勾就係咁嘅癲狗。

大波KOL露鮑照流出!巴打:露鮑濕濕碎仲有裸照呀!

你冇睇錯呀,呢個年代為咗紅,啲KOL真係黐線㗎。KOL楊勾勾真係非常大膽,色情程度甚至超越雪碧教主,乳牛般嘅大波波加埋尺度無上限嘅post,令到佢好多fans。

大波KOL,露鮑,裸照

上個禮拜楊勾勾著咗件肉色高衩衣,丁字褲嘅設計,八月十五表露無遺。非常HOTTTT!

一轉到正面,就有網民突破盲腸,見到佢2隻腳中間有塊嘢走咗出黎透氣,成個左唇瓣俾人睇到晒。

放大睇真係好害羞,呢種尺度唔會俾ig檢舉呢,大家襯檢舉前睇飽啲。

大波KOL,露鮑,裸照

其實佢已經唔係第一次係ig post呢啲咁爆嘅post,對比下面今次呢個露鮑真係濕濕碎。難怪網民會話全裸都見過喇。

做狗好過做人系列。

全裸嘅楊勾勾,雖然係背面冇,但係都證明到佢真係冇遮。

呢2粒星真係不得了。

今次到正面嘅半裸

IG傳送:

其他膠文:

G奶KOL露鮑邊自爆想做歌手 網民:同當紅偶像撞樣!

呢位G奶KOL因為同一位當紅偶像撞樣而彈起,加上驕人身材,人氣急升,最近仲成功轉型做歌手,不過一個失守,唔小心上傳咗張鮑邊相。

G奶KOL露鮑邊自爆想做歌手 網民:同當紅偶像撞樣!

G Cup身材,真係無可挑剔,而且樣子甜美,祈錦鈅做網紅果陣已經儲落唔少宅男粉絲,仲有人話同子瑜撞樣,大家覺得呢?

某D角度都真係幾似!

一個唔小心,鮑邊現形。

IG D相,不得了。

大家覺得似唔似呢?
















鍾意就快D Share啦!