網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月14日 星期三

劉穎鏇:唔認胡㻗係男友 劉穎鏇爆喊講車震 __,胡㻗,劉穎鏇,

劉穎鏇話胡㻗唔係男友!港姐劉穎鏇被東網獨家拍得與大鼻港男胡㻗於西貢車震!劉穎鏇現身電視城接受訪問,問到是否與胡㻗拍拖?她說:「大家係好好嘅朋友,相識咗 ...


劉穎鏇話胡㻗唔係男友!


港姐劉穎鏇被東網獨家拍得與大鼻港男胡㻗於西貢車震!劉穎鏇現身電視城接受訪問,問到是否與胡㻗拍拖?她說:「大家係好好嘅朋友,相識咗,我哋係同一年嘅港姐、港男,之後仲一齊上訓練班,《兄弟》佢都有份演出。(唔係拍拖?)大家係好朋友,可能都係鬼鬼,所以好傾得埋。(咁夜去銀線灣傾偈?)我哋真係冇話特別要去邊度,亦都唔覺得嗰度有咩唔好,或者會產生咩誤會,自己唔熟悉香港。(諗住去胡㻗屋企?)梗係唔係。(傾啲乜?)我都有講依家讀番書,壓力真係大咗好多,第一套劇仲要係台慶劇,又期待又緊張,都係傾呢啲嘢。(胡㻗幫唔幫到你?)我哋不嬲都傾得埋。(咁夜去咁僻唔驚人哋誤會?)我唔知嗰個地方會令到人誤會,唔係特登去,亦都冇咁嘅必要,大家係好朋友冇必要匿埋。可能我住將軍澳,佢又住附近,嗰晚我食我完《兄弟》飯,大家又差唔多走,所以佢就車埋我,之後大家就傾偈。」

講點解縮低個頭

講到被指「車震」?她說:「其實呢兩個字點解?」隨後記者向她解釋,劉穎鏇則哭着說:「點解?我哋係喺架車上面,大家傾偈,但係點解會有呢兩個字出現,我喺美國嚟到香港工作,作為一個新人好努力工作,唔想大家對我誤會。」她又講到為何會在車上縮低個頭:「當時同佢喺車上傾偈,有人出嚟用好閃嘅燈係咁影,所以好驚!唔知點解縮低個頭,會令大家有咩誤會!」

唔知胡㻗係咪追求緊

講到劉穎鏇落車後唇膏離其消失?她說:「我都冇塗唇膏,平日好少搽唇膏,我係一個最懶嘅女仔,拍嘢都係搽潤唇膏,當時真係嚇到個心都跳咗出嚟,所以咪面青口唇白。」劉穎鏇指也有與胡㻗聯絡過,但沒有詳細傾, 問到將來可會避忌一點?她說:「都冇嘢要避忌,佢係一個好男仔,好照顧人,但唔係拍拖,大家係好朋友,亦唔知佢係咪想追我喎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!