網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月14日 星期三

【心臟缺氧】張慧儀肉赤 15歲囝囝手術後一度唔認得人 __,張慧儀,

資料圖片
張慧儀嘅15歲囝囝Hanson患有先天性心臟病,因為心臟缺氧問題日益嚴重,故需要接受一項高風險嘅心臟大手術。本來呢個手術喺9月底進行,不過因為醫院收咗 ...


張慧儀嘅15歲囝囝Hanson患有先天性心臟病,因為心臟缺氧問題日益嚴重,故需要接受一項高風險嘅心臟大手術。



本來呢個手術喺9月底進行,不過因為醫院收咗兩個急症而要延期,慧儀話相信上天有佢嘅安排,或者未係啱嘅時間,希望可以同Hanson繼續一齊生活。( 新聞連結: https://bit.ly/2PXbuX5 )



結果呢個手術喺10月初進行,慧儀今日喺fb報喜,Hanson手術成功,直言10月同11月初對佢與Hanson嚟講,係一個非常難忘嘅日子。



慧儀寫道:「10月初,Hanson入院進行Fontan心臟手術(以人工血管將上腔靜脈及下腔靜脈接駁至肺動脈,引導缺氧血液直入肺部,分擔心臟的工作)猶記得Hanson手術進行時,我真的深深體會到『如坐針氈、切膚之痛、坐立難安』的感受!由於Hanson的手術比預期中困難,手術後也需要較長的時間甦醒及回復意識。在Hanson甦醒後但意識模糊,連我是誰也不知道的那段時間,我內心的忐忑、惶恐,真的非筆墨能形容!」



結果喺喺醫療團隊悉心治療下,Hanson手術成功,康復之路十分順利同進步神速,慧儀話要感謝嘅人實在太多:「我衷心感謝瑪麗醫院兒童心臟科所有醫生(外、內科、兒科、麻醉科等)所有醫護人員(ICU、兒童病房、物理、言語治療師等),你們的專業精神令人敬佩,向你們每一位偉大的醫護人員致敬!」



「我也很感激我的家人,特別是我媽媽,專程由馬來西亞過來香港給我最大的支持!謝謝你媽媽!當然,我也衷心感謝身邊所有的朋友,感謝你們這段時間給予我和Hanson的禱告和祝福!」



慧儀亦都話:「在Hanson留院的這段時間,我也認識了不少心童的家長,也非常能理解身為家長的心情!在此祝福所有小朋友早日康復!在往後的日子裏,我會盡自己最大的能力為『兒童心臟基金會』服務,期待能為更多心童及其家人作出更多貢獻!感恩感恩!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



資料圖片 張慧儀嘅15歲囝囝Hanson喺10月中接受心臟手術,慧儀今日喺fb報喜,指手術成功(fb圖片) 張慧儀嘅15歲囝囝Hanson喺10月中接受心臟手術,慧儀今日喺fb報喜,指手術成功(fb圖片)
(fb圖片)

(fb圖片)

鍾意就快D Share啦!